11 Nisan 2011 Pazartesi

Bir Asi Merhaba

Sevgili Asi Dostlar,

Yüreklerimizden silinmedi Asi & Demir. Öyle bir kazındılar ki en derin yerine, silinecek gibi de değiller sonsuza dek.

www. asi-demir.com'a katkıda bulunan tüm Asi dostların desteği ile peşlerinden koşmaya devam ediyoruz hiç durmadan. Koştukça da yeni sayfalarla 'merhaba' diyoruz size.

Sitemizi renklendiren her yeni sayfa ilk 'merhaba'sını buradan iletecek bundan böyle; yorumlarınızı daha serbestçe ve anında yapabilmenizi sağlayacak.

Çok şey anlattı 'merhaba' Asi & Demir için. Bizim için de öyle olmasını umuyoruz.

Sevgilerimizle...

11 yorum:

Mine dedi ki...

Sevgili Dostlar... merhaba,

Bu noktaya kadar sabredip gelebilen olursa diye yazmak istedim. Bu "asi-demir merhabaları" sevgili usayken'e bir hediyeydi ... sayfalarımızda karşılıklı konuşma imkanını yaratan 'Bir Asi Merhaba" sayfasını bizim için sağladı diye. Yayına girmeden 'merhaba'ları siler ve koyar başlığı diye düşünmüştüm. Ama eli o kadar çabuk ki, hemen koymuş bile.

Bir müddettir elimde olmayan nedenlerle yeterince buralarda olamadım. Ziyaretçi sayfaları yerine buradan seslenmek kısmet oldu bana da bu gecikmelerim nedeniyle. İlk mesajlardan birinde. Dostları burada gördükçe düğüm düğüm oluyor gerçekten içimde birşeyler.Ne teşekkür yeterli ne de başka bir şey. Dostlukların sürdüğünü görmek kadar güzel bir şey yokmuş hayatta.

Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum...

(Bir 'merhaba' demeden geçip gitmek olmazdı sayfalardan... o 'merhaba'yı ekleyebilmek için sildim ve yeniden yazdım mesajımı :) )

CEYHAN dedi ki...

Merhaba Mineciğim,

Asidemir merhabaların için çok teşekkür ederim…Ne kadar güzel bir dile geliş…Onları hala ayrı yazamıyorum…Farklı sularda yelkenlerini farklı rüzgarlarla şisirseler de onlar hala bizim için Asidemir…Yolları açık olsun… Ama Asi’yi de unutmasınlar…

Bütün aşklar ve dostluklar bir MERHABA ile başlarmış… Sizlerle olan dostluğumda böyle başlamıştı sanıyorum… Ben ilk özel iletiyi ilk merhabayı Asi Resmi Forumda sevgili usayken’den almıştım…Ne mutlu olmuştum… Gurbetten Asi’yi izlemek daha farklıydı… Oradaki her hüzün her gözyaşı çok duygulandırırdı beni… Asya’nın babasına yazdığı mektuplar, ya da Demir’in annesinin resmine her baktığında ağlardım…Asi’nin babasına o tarlanın ortasındaki sarılışını unutamam… Biz uzaktakiler için Asi hep farklı kalacak…
Bir merhaba neler anlatır…Umuttur,sevgidir,dostluktur,aşktır,yanındayımdır,üzüntün üzüntümdür…
Çok teşekkür ederim sana ve sevgili usayken’e… Böyle bir sayfaya ihtiyacımız vardı…
Yaşamımızda yeni güzelliklere,yeni dostlara merhaba deme dileğiyle seni ve sevgili usaykeni kucaklıyorum…

Sevgimle…

Anonymous dedi ki...

Sevgili Mine...ve usayken,
Asidemir Merhaba başlığı için çok teşekkürler..
Yorumlarımızı, fikirlerimizi, sevinçlerimizi ve sıkıntılarımızı burada asi dostlarımızla paylaşmak çok güzel olacak...özlemiştik böyle bir siteyi...başlığı....
Tekrar teşekkürler...görüşmek üzere asi dostlar
Sevda_beste

usayken dedi ki...

Sevgili CEYHAN ve Sevda_beste,

Bir Asi Merhaba'da da bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler...

Yakında benzer bir platformda, Asi Sohbet Köşesi'nde buluşmayı umuyoruz.

Sevgilerimizle...

Anonymous dedi ki...

sevgili dostlar ASİ sayesinde yeni bir daha öğrendim anonimden yorum gönder ah ASİ bana neler öğretecek daha!!!!!
ASİYE merhabaya 2ci bölümde başlamıştım tv de eşim gel ZAFİRE ESKİ ARKADASIMIZIN DİZİSİ BAŞLADI demişti deyiş o degiş

sizlerle ise asi resmi forumunda tanıştım nasıl girdiğimi inanın hatırlamıyorum bilgisayarı bilmiyordum işimin dısında öğrencilerim cok yardımcı oldular sifreler oldılar üye yaptılar herşeyleri öğrettiler

bazen kaybettim sizleri ama bir sevgili dost buluyerdi beni buradayız dedi oraya geldim sonra başka bir canım arkadasım buradayız dedi oraya gittim

simdi gene mesaj geldi buradayım

merhaba bütün dostlar hepinize tekrar merhaba minikkulak

usayken dedi ki...

Sevgili minikkulak,

Asi sevgisi, tutkusu sayesinde her gün yeni birşey öğreniyoruz değil mi, hepimiz...

Sizi burada da görmek çok güzel... Kocaman bir 'merhaba' da bizden size...

Sevgilerimizle...

CEYHAN dedi ki...

Sevgili minikkulak ve sevda_beste

Ne güzel burdayız ve biraradayız...Bende senin gibi korkmuştum sevgili minikkulak seni kaybettiğime...Bir çok dostla bağımız hiç kopmadı...Asidemir yaşamımızda oldukça biz birbirimizi kaybetmeyeceğiz...Nerede olursak olalım,dünyanın öbür ucunda da olsak birbirimizi bulacağız...Ama senin nerde olacağını tahmin etmiştim...Elimle koymuş gibi buldum...Çok da sevindim...Herkese yazdım seni bulduğuma...Seni kaybettiğimiz zamanlarda hep kulaklarını çınlattık...Ben burayı seviyorum...Kendi evimmiş gibi hissediyorum... Burda çok güzel paylaşımlar var... Üzüldüğümde ve sevindiğimde burdayım...Asidemirli şiirler bana iyi geliyor... Umarım geldiğimde görüşürüz...O tarihlerde İstanbulda olacağını biliyorum... Gelmeyecektim ama sağlık sorunlarım var...Orda bir kontrolden geçmeliyim...

Sevda_beste'm canım,

Ne çok özledim seni...Asi diyordu ya Demir'e ''artık mektuplar yetmiyor'' diye artık telefonlar, mesajlar yetmiyor haberin ola... Seninle ne zaman buluşuyoruz...

Sevgili e.min'im ve usaykenim,

Ne güzellikler sunuyorsunuz bize...Yüreğinize emeğinize sağlık... Mineciğim yoğunsun biliyorum...Gelince görüşmek dileğiyle...Usaykenim uzakta olsanda yüreğimizdesin...Seni anmadan geçmiyoruz bilesin...Bu arada şiir kitapların birikti...Artık yazın gidince postalayacağım sana...

Sevgimle...

Anonymous dedi ki...

Sevgili minikkulak hoşgeldiniz...biz asi severler birbirimizi kaybetsekde birşey oluyor ve yine biraraya geliyoruz ...eee nede olsa tuba anneleriyiz biz dimi ama...
merak etmeyin çoğumuz bilgisayarı asi sayesinde öğrendik...hala da öğrenmeye devam...bende bunlardan biriyim tabiii....kendime hala inanamıyoum buralarda olup yazdığım için...başka şehirlere buluşmalara gittiğim için....
tekrar hoşgeldiniz arkadaşım...
sevgiler....

Anonymous dedi ki...

Tabii bak sevgili minikkulak adımı yazmayı yine unuttum hemen yazıyorum
tekrar sevgiler görüşmek üzere
Sevda_beste

Anonymous dedi ki...

Sevgili Aliye m..canım...
Biliyorum...artık çok özledik birbirimizi...keşke sen geldiğinde görüşebilsek...görüşemesekde sen aileni görecek..tedavi olacak ..rahatlayacaksın....
Görüşmek üzere canım arkadaşım....
Sevgiler...öpüyorum...
Sevda

usayken dedi ki...

Sevgili Dostlar,

Keyifle okuyorum sizi... Ellerinize sağlık... Bizimle birlikte olduğunuz için de gönülden teşekkürler...

Sevgili Ceyhan,

Sayende daha bir anlam kazanıyor Asidemir aşkı... Şiirler çok yakışıyor onlara... Bizlere de ilaç gibi geliyor. İlk fırsatta yüksek dozda almak için geleceğim sayfalarına... Teşekkürler hepsi için...

Sevgili Sevda_beste,

Bir gmail adresi almanın zamanı gelmiş sanki:)) Rumuz yazmayı unutmak diye birşey olmaz böylece... Hem Asi Sohbet Köşesi'nde mesaj göndermen için gerekecek zaten... Sadece yorum yapmak yok... Mesajları da bekliyoruz yeni sohbet köşemizde.

Sevgilerimle hepinize...

Yorum Gönder